E36 Coupe

E36 Coupe

Privát edzés, avagy rozsda alatt még csillog a fém

2019. augusztus 09. - forgacsp

Sikerült eljutnom egy privát edzésre aminek nagyon örültem, mivel ritkán van ilyen és jó kipróbálni magam meg a gépet egy olyan helyen ahol nem veszélyeztetek ezzel senkit. Tökölön nagyon sokan szoktak lenni, engem nyomaszt is, hogy nagyon kezdőként ott hogy és mint lehet érvényesülni.

Ez más volt szerencsére, volt hogy egyedül rúgtam a pályán. Nem mondom hogy profikat megszégyenítő köröket rajzoltam, sőt volt rozsda amit le kellett bontani magamról. 

A megbízhatósága előtt emelem a kalapom, csörög/zörög de mindent kibírt eddig. A korábban írtam hogy valami csörög a hátsó futóműben, ez továbbra is megvan sajnos

Saját magamról nem tudtam képet/videót készíteni, de hogy érezzétek az ízét készítettem egy videót ahol nagyon jól nyomják

A bejegyzés trackback címe:

https://e36coupe.blog.hu/api/trackback/id/tr5414999810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása