E36 Coupe

E36 Coupe

Felni

2017. november 20. - forgacsp

A felni kiválasztása izlés kérdése az meg vagy van vagy nincs ellentétben a véleménnyel. Nekem eleve a peremes felnik tetszettek azokból is speciálisan az ami inkább BBS gyártónál fordul elő amiben van a peremben egy kis hullám nem szög egyenes. ami volt rajta nagyon nem jött be annak ellenére hogy M3-at is szeretek ilyen felnivel (Style 23) :

img_20160714_075001.jpg

Ajánlottak egy oldalt ahol fent vannak a gyári cuccok + meg lehet fejteni a style számot is + egyéb hasznos infók, ajánlom mindenkinek : http://www.bmwstylewheels.com/

Fellapoztam theát a netet, beállítottam a megfelelő kereséseket, de mindíg olyan számok jöttek elő hogy azt hittem én rontottam el valamit és valami egzotikus anyagú ritka felnit kaptam. Beszélgettem a haverokkal 2 világmegáváltás között megállapítottuk hogy a jó felni egyre drágább. 17"-ban gondolkodtam az elejétől fogva, nem kiállításra megy az autó meg nem akartam agyvérzést kapni minden gödörnél. Lehet a 18" is belefért volna a használható de sportos kategóriába, ezt anyagi megfontolásból ejtettem (17" gumi olcsóbb), lehet még előveszem egyszer. Szóval kinéztem ami tetszik a megfizethető kategóriából és elkezdtem vadászni. A jelöltek :

  • Rondell/ROD 0058

    img_20170224_101042.jpg
  • Style 22

    bmw_alufelni_motorsport_47776764970687.jpg
  • Titkos vágy BBS RS II 701:

    Image result for BBS RS 2 701

 

Fél év keresgélés után bebizonyosodott hogy BBS csak abban az esetben kerül föl ha valamit sikerül nyernem.
Méretek kapcsán nem akartam nagyon elszállni, inkább a sportos vonalat kerestem. Legjobb kínálat a Rondell-re votl és sikerült is szereznem egy garnitúrát a Jófogásról, méretek 8x17 ET35. Gyárilag a szélesség okés, ET-nél kisebbet néztem, gyárilag ET 47 lenne, de szerettem volna ha kicsit kijebb van jobban kitöltve a kerékívet.

Egy szemléletes ábra erről :

Image result for car wheels ET

Itt elkövetem egy nagy hibát, vagy befizettem a tanúlópénzt ha úgy tetszik. Megalkudtunk telefonon és belementem hogy az ország másik feléről elküldje futárral a dolgot. Megérkezett abban nem volt hiba, de a fénykép nagyon csalt. Minden felnin sérült volt a perem, 2 nagyon valszeg karambolos volt. Nem mondom jó áron volt de nem ennyire. Következő döbbenet akkor ért amikor elvittem javíttatni és felakták a gépre. Javíthatóság határa kis jóindulattal. Próbáltam az eladóval tárgyalni, de egyszer vette fel a telefont utána többet nem tudtunk beszélni (letiltott). 

Feldolgoztam a dolgot és úgy döntöttem megcsináltatom. Itt ajánlom mindenkinek figyelmébe a :
Felnifelújítás.hu csapatát akik kiválló munkát végeztek. Sikerült tendberakni a felnit, nem üt sehol egyenesen fut, plusz kértem tőlük egy perempolirt is amit nagyon szépen megcsinálták. 
Egy őszi kép az autóról a felniken :

A bejegyzés trackback címe:

https://e36coupe.blog.hu/api/trackback/id/tr3913321179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása